Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 maja 2012

Ważne!!! Co dalej? Co z odcinkami?

Witajcie!

Co tam u Was? U mnie wszystko w porządku. Długo nie pisałam, ale wiedzcie, że nie zapomniałam o blogu. Był on dla mnie zbyt ważny, by teraz zapomnieć. Miałam przeprowadzkę i nie znalazłam czasu na pisanie scenariuszy. Poza tym coraz częściej zauważam oglądając archiwalne odc. HoA, że nic mnie w nich już nie kręci.
Nie mam zbyt dobrych wiadomości. Chyba zakończę na razie pisanie scenariuszy. Przez tego bloga uświadomiłam sobie, że naprawdę lubię pisać, choć czasem, jak to pani od polskiego mówi, błąd na błędzie błędem pogania. Zamierzam pisać, pisać i jeszcze raz pisać, tylko już nie o tym. Trudno gusta się zmieniają.
Chciałabym podziękować z całego serca użytkownikom:
  • Nina-Lana Del Rey
  • Nakręcona :)
  • Ta inna
  • Paula
  • Paula 3212
  • Justine *_*
  • LoveFabian
  • Clarke
  • Ola ;*
No i oczywiście na koniec zostają użytkownicy Anonimowi. Wam też dziękuje! 

A szczególnie chciałabym podziękować Blance Dauglas za przyjęcie do grona twórców swojego bloga. Wiem, że wiele osób mówiło (np. przy recenzjach), że nawet nie dodałam żadnej notki i w ogóle.
Ale to, że nie udzielałam się publicznie nie znaczy, że nic nie pomagałam. W prawdzie nie było tego dużo, bo jak wspominałam "przeprowadzka", ale było. Nie chciałam po prostu mieszać na blogu Blance, więc pomysły przesyłałam na jej e-mail'a.
 
Zachęcam Was do czytania mojego nowego bloga. Opowiada on o dziewczynie, która ma wielkie marzenia i spełnia je wraz ze swoją najlepszą kumpelą i zespołem One Direction <3

Do przeczytania
Nieznajoma  
,,Nigdy nie mów nigdy"
,,I wszystko może się zdarzyć"

5 komentarzy:

  1. szkoda, że na razie nie będzie pisała...
    życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie!!! Nie odchodź! Twoje scenariusze są tak super! Ale to Twoja decyzja ;( Poza tym nie ma za co mi dziękować :[

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki.:* i życzę powodzenia.;)

    Paulaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Cieszę się, że ktoś tu jeszcze zagląda... :)
      Ten blog był i jest naprawdę ważny, więc będę do niego jeszcze wracała... Z pewnością.. Może napiszę jakieś 3 odcinki czy coś. W każdym razie dziękuje jeszcze raz i pamiętam... :)

      Usuń
  4. Nie ma za co dziękować. Na serio wspaniały blog. Szkoda, że odchodzisz ale doskonale cię rozumiem. :)

    Paula ♥

    OdpowiedzUsuń