Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 marca 2012

Odcinek 18 sezonu 2 + recenzja

Hejka!
Może na początek recenzja. Blog otrzymał recenzje, wydaje mi się, że pozytywną. Sami oceńcie. Zajrzyj tu! *~*
A teraz Wasz ukochany scenariusz! 


[Mi]- Muszę już iść.
[T]- O gwiazdko! Będzie nam ciebie brakowało.
[Mi]- Dzięki Trudy.
*Mick wychodzi z domu i wsiada do taksówki*
[Ma]- I pojechał. ( spłynęła jej łza po policzku)
[P]- Maro tylko nie płacz.
       Chodź idziemy do pokoju.
       Mówię ci na pewno wszystko będzie dobrze.
*Patricia i Mara wychodzą*
*Wchodzi Rob*
[R]- Co jest?
[N]- Idę.( wychodzi)
[F]- Ja też. ( wychodzi)
[Jo]- I ja! ( wychodzi)
[R]- Ok. Witaj piękna. ( do Amber)
[Al]- Spadaj! To moja królowa.!
[A]- Zostawcie mnie w spokoju! Nino! ( wychodzi)
*Pokój Niny i Amber*
[A]- No nie wytrzymam!
[N]- Myślałam, że lubisz, jak chłopaki za tobą szaleją.
[A]- Tak. Ale Alfie jest taki słodki, a Rob taki przystojny. Mam problem.
[Jo]- (przewraca oczami) Taaa....
[N]- Dziś o półno..... O jejku!
[F]- Nino może powiemy jej?
[N]- No dobrze.
[Jo]- Więc? Chodzi wam o kielich Ankh?
[A]- Taaaa.... (piłuje paznokcie) O tajemne przejście, przepaść, medaliony i wiele więcej rzeczy, od 
      których łamią się paznokcie, które malowałam ponad 6 godzin.
[N&F]- Amber!
[N&F]- (opowiadają całą historię) I teraz nosimy cały czas te medaliony.
[Jo]- Wow. To dziwniejsze niż w tamtym roku.
[N]- Dziś o północy spotkanie na korytarzu przy drzwiach Fabiana. Sibuna?!
[A&F]- Sibuna!
[A]- Ja idę powiedzieć reszcie! ( wychodzi)
[Jo]- Czyli mam zasłonić jedno oko i powiedzieć Sibuna?
[N&F]- Tak!
[Jo]- Ok. ( wychodzi) 
[N]- Tak się cieszę, że Joy zrozumiała, że jesteśmy razem i w ogóle.
[F]- Ja też
*Fabian całuje Ninę, ale przerywa im Amber*







2 komentarze: