Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 marca 2012

Odcinek 19 sezonu 2

Hejka!!!

Po dłuuuugiej przerwie jestem,  a razem ze mną scenka! Bez zbędnych opowiastek, wstawiam to co najważniejsze-SCENARIUSZ...

[A]- O! Sorki! Ja już wychodzę!
[N&F]- Nic się nie stało. Możesz zostać.
[A]- O to super! Bo właściwie to chciałam z wami porozmawiać.
[N]- O czym?
[A]- Mam przeprowadzić ankietę, pan Sweet mnie prosił, ankietę o miłości.
[F]- Sweet i miłość.? (patrzy pytająco na Amber)
[A]- Kazał mi wybrać odpowiedni temat. Przecież to jest świetny temat, a wy tak do niego pasujecie.
[N&F]- (uśmiech)
[A]- Macie kartki i piszcie na nich odpowiedzi na pytania.
        Pytanie 1: Czy skoczyłbyś/ łabyś z mostu, by ratować swoją połówkę?
[N&F]- (zapisują odpowiedzi) (śmieją się) 
[A]- Ok. Pytanie 2: Czy... wolałbyś/ ałabyś spędzić wakacje ze swoim/ oją  chłopakiem/ dziewczyną czy z
        rodziną?
[N&F]- (zapisują odpowiedzi)
[A]- Pytań będzie cztery. Teraz trzecie: Gdzie poszlibyście na randkę? Do parku czy do kina?
[N&F]- (zapisują odpowiedzi)
[A]- Ostatnie gołąbeczki brzmi: Wolisz mieć drugą połówkę czy nie?
[N&F]- (zapisują)
[A]- Oddajemy karteczki! (zabiera kartki)
[N]- Jak na sprawdzianie z Francuza.!
[N&A&F]- (śmieją się)
[N]- Dziś spotkanie Sibuny o północy.
[F]- Ok. Gdzie?
[N]- Koło twojego pokoju.
[A&F]- Ok.
[A]- Pójdę powiedzieć Sibunie.
[Ma]- (wchodzi) Co to Sibuna i co będziecie robić w środku nocy?!!?
[F]- My..........
[N]- Maro... ...............Musimy ci wszystko wyjaśnić. Usiądź. (wskazuje łóżko)
[A]- To ja pójdę powiedzieć reszcie o spotkaniu, a wy załatwcie historyjkę Marze.
[F]- Ok. Tylko pamiętaj o Joy.
[A]- Ok ( wychodzi)
[Ma]- Joy też.?
[N]- Tak. Teraz musisz słuchać uważnie. (opowiada wszystko co zdarzyło się do tej pory) A dziś o północy będziemy próbowali przejść po belce na drugą stronę tego tunelu.
[Ma]- Wow. O ja nie mogę! To wszystko wyjaśnia.
[F]- Nie możesz nikomu tego powiedzieć.
[Ma]- Ale Patricia.... Jak wy to....ukrywaliście?
[N&F]- Nie my jedni.
*W tej chwili wchodzi Sibuna*
[P]- Mara?
[Ma]- Patricio ty też?
[P]- Tak! .
[A]- Ale super, teraz mamy prawie komplecik!
[N]- a po co w ogóle przyszliście?
*Amber szepcze coś Ninie do ucha*
[N]- Aaa! Masz racje! Chodźcie!
[Si]- Gdzie?
[N]- Zobaczycie!
*Gdzieś w lesie*
*Sibuna idzie za Niną*
[N]- Zaraz będziemy na miejscu.
[F]- Nino czy to jest to o czym myślę?
[N]- Nie wiem, o czym myślisz, jeszcze nie czytam w twoich myślach. (śmieje się) I już jesteśmy!
* Sibuna jest w miejscu, gdzie Nina, Fabian, Amber, Patricia, a później Alfie złożyli przysięgę*
[Al]- Jupi!
[P]- Pamiętam to miejsce. 
[F]- Ja też. (uśmiech)
[N]- Sibuna?!
[Si]- Sibuna!
[J]- Czy ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?
[A]- Taaa... Nino?
[N]- Ok. Rok temu ja, Fabian (spojrzała na niego) i Amber (spojrzała na nią) złożyliśmy tu jako pierwsi przysięgę i staliśmy się w pełni członkami Sibuny, klubu tajemnic domu Anubisa. Kilka tygodni później dołączyła do nas Patricia, a następnie Alfie. Teraz wy!
[F]- Ok. Macie ze sobą te rzeczy? Alfie, Patricio, Nino, Amber?
[A&N&P&Al]- Tak.
[Jo]- O co chodzi?
[P]- Chodź Joy, pójdziesz na pierwszy ogień. Razem z Niną zabrałyśmy z twojego biurka pamiętnik. Musisz go wrzucić do ognia. Ale...
[Jo]- Co? Do ognia?
[N&F]- Tak. (uśmiech)
[P]- Ok. Ale najpierw  powtarzaj za mną. Ja Joy Mercer....
[Jo]- Ja Joy Mercer....
*Joy złożyła przysięgę i wrzuciła pamiętnik, Alfie Jeromowi jego grzebyk, a Jerome złożył przysięgę i z bólem serca wrzucił go do ognia*
[N]- To teraz jeszcze Mara. Amber co wzięłaś z  Mary pokoju?
[A]- Wybrałam coś co wyglądało najnudniej i było najgrubsze. (wyciąga zza siebie wielką księgę)
[Ma]- Nie! Tylko nie ta!
[A]- Spoko przeżyjesz! Powtarzaj za mną.......
[Ma]- (powtórzyła za Amber)
[N]- I koniec! Sibuna?!
[Si]- Sibuna!
*Idą do domu*
[Ma]- Ale super!
[N]- To raczej... No nie wiem.... raczej straszne.
[F]- Zgodzę się z Niną.
[A&P]- Ja też!
* Dom Anubisa, północ*
[N]- Są wszyscy?
[F]- Tak.
*Tunel*
[Ma]- Nie powiem, że się nie boję, bo bym skłamała.
[Jo]- Ja też. Ale idę koło Niny i Patrici, a nie się nie boją, więc jakoś sobie radzą.
[A]- Nina to dopiero miała historię w tym upiornym tunelu. Razem z Fabianem!
[Si]- (oprócz Joy i Mary) Tak Amber wiemy!
        Ale to było romantyczne! ( sarkazm) 
[N]- Dobra jesteśmy.
[F]- Gdzie ta belka, która była tydzień temu?
[P]- Zniknęła.
[N]- Wszyscy macie me...
[Si]- (oprócz Joy i Mary) Tak!
[F]- Joy, Mara podejdźcie tu.
[Jo&Ma]- (podchodzą do wieszaczków z medalionami)
[N]- Joy dołączyła wcześniej więc ten będzie dla niej (wskazuje na medalion, podaje Joy), a ten będzie dla                Mary. (podaje Marze wisior)
[J]- Przeczytajcie co macie napisane!
[P]- Może niech najpierw założą je tępaku!
* Joy i Mara zakładają medaliony*

A teraz odpowiedzi do ankiety Amber.
Odpowiedzi Niny:
Odpowiedzi Fabiana:
3 komentarze- nowy scenariusz!

2 komentarze: